Czołowe spalinowe wózki widłowe z silnikami Diesel i LPG, przewidziane do prac o średnim i dużym obciążeniu.
Wózki 16-20VX oferują wysokie poziomy wydajności, ergonomii i niezawodności, z których wynikają niskie koszty posiadania i koszty bieżące.
Dostępność różnych wersji modeli wózków czołowych umożliwia użytkownikom odpowiedni wybór do danej aplikacji. Wersja Base, dostępna w dwóch konfiguracjach zapewnia niskie koszty uzyskania bez kompromisu w osiągach, a wersja Value jest zoptymalizowana, jeśli chodzi o osiągi i niższe koszty pracy.
Zadania o średnich i intensywnych cyklach roboczych:
- Logistyka i dystrybucja
- Aplikacje w dużych magazynach
- Produkcja
- Materiały budowlane
Właściwości ergonomiczne, zapewniające operatorowi wygodę i wydajność podczas pracy:
- Separowany zespół napędowy i w pełni zamortyzowany fotel, obniżają poziomy wibracji na całe ciało 0.6m/s2;
- Stanowisko operatora z przestronnym miejscem na stopy, łatwe 3-punktowe wejście i niski stopień zapewniają łatwe wchodzenie i wychodzenie z wózka;
- Płynna regulacja kolumny kierownicy i ergonomicznie umieszczony fotel z wbudowanym podłokietnikiem zawierającym mini dźwignie do sterowania hydraulicznego i inne kluczowe funkcje dla zapewnienia optymalnej pozycji roboczej;
- System automatycznego zmniejszania prędkości (ADS), standardowy w modelu Value, automatycznie obniża prędkość wózka po zwolnieniu pedału gazu, minimalizując używanie hamulca i zmęczenie operatora;
- Ekran na pulpicie, umieszczony w optymalnym dla operatora miejscu, regularnie przesyła informacje o stanie wózka.
Właściwości robocze zapewniające wydajne przenoszenie ładunków i wysokie zdolności produkcyjne:
- Dostępne są dwie opcje skrzyni biegów, elektroniczna standardowa – w modelu Base i Techtronix 100 – w modelu Value, umożliwiające dostosowanie modelu do przewidywanych zadań;
- Płynna elektroniczna prędkość dojazdowa, zmiana biegu i start w pozycji neutralnej z wzajemną blokadą hamulca;
- System ciągłego wspomagania stabilności wózka (CSE) dający pewność kierowania wózkiem. Wyjątkowa stabilność boczna podczas jazdy po nierównej nawierzchni i na zakrętach;
- Kontrola przed staczaniem się na pochyłościach zapewniająca wygodę sterowania;
- Kontrolowana zmiana kierunku jazdy dla oszczędności opon.
Model | Udźwig (kg) | Wysokość podnoszenia (mm) | Środek ciężkości | Silnik | Przekładnia |
GDP/GLP16VX | 1600 | 3215-5500 | 500 | Yanmar 2.6L Diesel / PSI 2.0L LPG
|
Standardowa Elektroniczna 1-biegowa |
GDP/GLP18VX | 1800 | 3215-5500 | 500 | Yanmar 2.6L Diesel / PSI 2.0L LPG | Standardowa Elektroniczna 1-biegowa |
GDP/GLP20SVX | 2000 | 3215-5500 | 500 | Yanmar 2.6L Diesel / PSI 2.0L LPG | Standardowa Elektroniczna 1-biegowa |
GDP/GLP16VX | 1600 | 3215-5500 | 500 | Yanmar 2.6L Diesel / PSI 2.0L LPG | Techtronix 100 1-biegowa |
GDP/GLP18VX | 1800 | 3215-5500 | 500 | Yanmar 2.6L Diesel / PSI 2.0L LPG | Techtronix 100 1-biegowa |
GDP/GLP20SVX | 2000 | 3215-5500 | 500 | Yanmar 2.6L Diesel / PSI 2.0L LPG | Techtronix 100 1-biegowa |