W przypadku braku możliwości skontaktowania się z oddziałem lub jako bezpośredni kontakt
poza godzinami pracy biur:
Linia alarmowa serwisu 24/7 tel. +48 609 660 392

Emtor jako firma z ponad 29-letnim doświadczeniem w serwisowaniu wózków widłowych może zaoferować Państwu wysokiej jakości oryginalne części zamienne, pełen pakiet usług serwisowych oraz fullservice poprzez elastyczny dobór oferty. Dzięki wykwalifikowanemu i stabilnemu zespołowi oraz wieloletnim stażom serwisantów Emtor świadczy usługi na najwyższym poziomie. Przede wszystkim nakierowany jest na potrzeby Klienta, który może skorzystać z profesjonalnego doradztwa w zakresie doboru wózka, a także najlepszego pakietu serwisowego, po wcześniejszym uzgodnieniu przez 24h na dobę.

Dzięki nowoczesnemu systemowi zarządzania serwisem wózków, Emtor posiada pełną informację o awariach i kosztach napraw.

W roku 2009 wprowadzono nowoczesne, przenośne komputery w formie tabletu PC, które stanowią nową technologię w procesie świadczenia usług i usprawniają obsługę Klientów. Serwisanci otrzymują elektroniczne zlecenia pracy i mogą wystawiać potwierdzenie wykonanego przeglądu serwisowego na miejscu u klienta, który zatwierdza go składając podpis na matrycy za pomocą pióra elektronicznego. Taki dokument jest przesyłany do oprogramowania firmy natychmiast, po czym dział administracji serwisu wystawiając faktury, dołącza do niej potwierdzenie wykonanego przeglądu serwisowego przez klienta. Co więcej, serwisanci z dowolnego miejsca w Polsce mają możliwość łączenia się z serwerem firmy Emtor i portalem wewnętrznym Yale, przez co mogą sprawnie zamawiać części zamienne, wysyłać zapytania drogą elektroniczną oraz otrzymywać interesujące ich zagadnienia z katalogów wózków widłowych.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą pakietów serwisowych.