Czołowe spalinowe wózki widłowe z silnikami Diesel i LPG, przewidziane do prac o średnim i dużym obciążeniu.

Wózki 16-20VX oferują wysokie poziomy wydajności, ergonomii i niezawodności, z których wynikają niskie koszty posiadania i koszty bieżące.

Dostępność różnych wersji modeli wózków czołowych umożliwia użytkownikom odpowiedni wybór do danej aplikacji. Wersja Base, dostępna w dwóch konfiguracjach zapewnia niskie koszty uzyskania bez kompromisu w osiągach, a wersja Value jest zoptymalizowana, jeśli chodzi o osiągi i niższe koszty pracy.

Zadania o średnich i intensywnych cyklach roboczych:

  • Logistyka i dystrybucja
  • Aplikacje w dużych magazynach
  • Produkcja
  • Materiały budowlane

Właściwości ergonomiczne, zapewniające operatorowi wygodę i wydajność podczas pracy:

  • Separowany zespół napędowy i w pełni zamortyzowany fotel, obniżają poziomy wibracji na całe ciało 0.6m/s2;
  • Stanowisko operatora z przestronnym miejscem na stopy, łatwe 3-punktowe wejście i niski stopień zapewniają łatwe wchodzenie i wychodzenie z wózka;
  • Płynna regulacja kolumny kierownicy i ergonomicznie umieszczony fotel z wbudowanym podłokietnikiem zawierającym mini dźwignie do sterowania hydraulicznego i inne kluczowe funkcje dla zapewnienia optymalnej pozycji roboczej;
  • System automatycznego zmniejszania prędkości (ADS), standardowy w modelu Value, automatycznie obniża prędkość wózka po zwolnieniu pedału gazu, minimalizując używanie hamulca i zmęczenie operatora;
  • Ekran na pulpicie, umieszczony w optymalnym dla operatora miejscu, regularnie przesyła informacje o stanie wózka.

Właściwości robocze zapewniające wydajne przenoszenie ładunków i wysokie zdolności produkcyjne:

  •  Dostępne są dwie opcje skrzyni biegów, elektroniczna standardowa – w modelu Base i Techtronix 100 – w modelu Value, umożliwiające dostosowanie modelu do przewidywanych zadań;
  • Płynna elektroniczna prędkość dojazdowa, zmiana biegu i start w pozycji neutralnej z wzajemną blokadą hamulca;
  • System ciągłego wspomagania stabilności wózka (CSE) dający pewność kierowania wózkiem. Wyjątkowa stabilność boczna podczas jazdy po nierównej nawierzchni i na zakrętach;
  • Kontrola przed staczaniem się na pochyłościach zapewniająca wygodę sterowania;
  • Kontrolowana zmiana kierunku jazdy dla oszczędności opon.
Model Udźwig (kg) Wysokość podnoszenia (mm) Środek ciężkości Silnik Przekładnia
GDP/GLP16VX 1600 3215-5500 500 Yanmar 2.6L Diesel / PSI 2.0L LPG   
Standardowa Elektroniczna                    1-biegowa
GDP/GLP18VX 1800 3215-5500 500 Yanmar 2.6L Diesel / PSI 2.0L LPG Standardowa Elektroniczna                    1-biegowa
GDP/GLP20SVX 2000 3215-5500 500 Yanmar 2.6L Diesel / PSI 2.0L LPG Standardowa Elektroniczna                    1-biegowa
GDP/GLP16VX 1600 3215-5500 500 Yanmar 2.6L Diesel / PSI 2.0L LPG Techtronix 100              1-biegowa
GDP/GLP18VX 1800 3215-5500 500 Yanmar 2.6L Diesel / PSI 2.0L LPG Techtronix 100              1-biegowa
GDP/GLP20SVX 2000 3215-5500 500 Yanmar 2.6L Diesel / PSI 2.0L LPG Techtronix 100              1-biegowa
GDP/GLP16-20VX - Specyfikacja techniczna